wtorek, 10 grudnia 2013

Mesut Özil

Siema,
Kilka dni temu otrzymałem WYMARZONY autograf świetnego zawodnika: Mesuta Özila!
Kupiłem go od doświadczonego kolekcjonera, z niemiec ;)
Wy też czasami kupujecie autografy? Ja w tym przypadku, stwierdziłem że zrobię wyjątek i kupię ponieważ, ciężko zdobyć jego autograf. Ogólnie autografów nie kupuje :)
Wczoraj przyszedł do mnie list od Lechii Gdańsk z 20 autografami! Niestety 14 grafów jest nadrukowanych, oryginałów są tylko 6, ale zawsze dobre i to! :D
Jest z tym dużo skanowania, więc wstawię pewnie w czwartek.

Wypchanych skrzynek!
Michał.

6 komentarzy:

  1. gratuluję, super sukces mimo że kupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dałeś się nabrać i kupiłeś autograf od oszusta (o nazwie Autograf), który na allegro sprzedaje podpisane przez siebie zdjęcia!!! Był on opisywany na wielu forach związanych z autografami. Musisz uważać na naciągaczy tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I dlatego nie popieram kupowania autografów...
    Też się raz na tym przejechałam i od tego momentu koniec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zrobiłem głupi błąd i już go 2 raz nie popełnię :D
      Też już nie mam zamiaru kupowania autografów...

      Usuń
  4. Gratulacje,może wymienimy się linkami blogów,prowadzę ten sam temat,pozdrawiam.Napisz proszę kiedy możesz mnie dodać.

    OdpowiedzUsuń